Monday 3 November 2008

Halloween

Vineri seara am fost cu greu convins sa particip la o petrecere de Halloween, petrecere care se anunta a fi cu adevarat speciala. Era party in Diesel si aveam masa rezervata. Toate bune si frumoase, dar cu ce sa ma imbrac? Am recurs la the easy way out. Deci am inchiriat. Cam scump, dar lumea spune sa nu ma plang, fiindca "numai o data pe an e Halloween". Whatever. Oricum, unii au inchiriat iar altii au apelat la propria imaginatie. Si la machiajul din dotare. A lui sau a altora. :)

Revenind la poveste, ne-am adunat pana la urma si am hotarat ca inainte sa mergem in Diesel sa surprindem lumea din "Le General" cu o aparitie incendiara: noi costumati. Efectul a fost cel scontat. Cine nu ar ramane masca in momentul in care pe usa ar aparea un fel de muschetar (eu) - sau cum ar zice Ruxi, un postelnic; un fel de print, o printesa, o zana (maseluta), un joker cu zambetul pana la urechi, un controlor de la CFR, un monstru cu fata verde si nu in ultimul rand, the daughter of Dracula. Am primit masa "cea mai buna", iar fetele au fost servite cu cocktail-uri. Din partea casei.

Nu am ramas mult in "Le general", fiindca riscam sa ne pierdem masa din Diesel. Deci ne-am grabit sa ajungem. Si desi am sosit la timp (dar cu 2 min intarziere, fiindca era MULTA lume la intrare), pizda aia din Diesel, organizatoarea ne-a informat ca masa a fost pierduta. Avea un ranjet pe fata care cerea sa fie sters. Dar a ramas cu el... Nu mai aveam ce face. Oricum, organizare foarte proasta, au lasat foarte multi oameni sa intre, era o aglomeratie de nu puteai respira. Deci asta inseamna super party in Diesel. Cand ne indreptam spre iesire am observat cum pizda aia era foarte stresata ca au lasat prea multi oameni la intrare. Tzapa, fraiero! Unde t-i ranjetu acuma?

Am iesit din Diesel, am dat biletele pe degeaba sau pe 1/2 si am plecat spre "Q Caffe". Pe strada, lumea era foarte surprinsa. Ceea ce ne-a surprins pe noi. Hello, people, nu stiti ca e Halloween? Oricum, in Q efectul a fost acelasi ca mai devreme in "Le General".

Cam atat.

No comments:

Post a Comment